[Fanda] Dobře přístupný antivirus s Jawsem?

Marek Durila marekdurila na seznam.cz
Pátek Únor 10 16:04:10 CET 2017

Martine, dnes to zkusím. Ale vím že je to někde až úplně dole.

Odesláno z iPhonu

10. 2. 2017 v 15:44, Martin Beran <jazzeman na seznam.cz>:

Ahoj,
OCR jsem u Kasperskyho zkusil, ale nepodařilo se mi odkliknout licenční podmínky a jelikož jsem tu zrovna neměl člověčí odečítač, ztratil jsem s tím nervy.

Martin.