[Fanda] Dobře přístupný antivirus s Jawsem?

Pátek Únor 10 12:59:55 CET 2017

> Dá se tam jednoduše pozastavit rezidentní ochrana?

Není třeba -- ClamWin žádnou rezidentní ochranu nenabízí. Proto jsem
se pana Marečka ptal, jak program používá -- mně osobně antivirus bez
rezidentní ochrany přijde pro běžného uživatele nepraktický a tudíž
nevhodný...

Hezký den.

Michal Jungmann