[Fanda] problem s g-mailom

Pátek Únor 10 09:55:21 CET 2017

Upřímně, kdyź mají obé strany google drive (že?) tak je lepší dát ten
soubor na drive a nasdílet ho, pak se pošle jen odkaz a ten člověk si ho
může stahnout či dát do svého Drive.

Dokonce u určitých souborů nic neřeší a rovou se mu objeví ve složxe
Sdíleno se mnou.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz