[Fanda] Dobře přístupný antivirus s Jawsem?

Pátek Únor 10 09:51:29 CET 2017

Eset taky zatím nic moc.

Dobrej je Emsisoft, ale u toho trochu vyrosteš vzteky, ale dá se.

MS je stopro přístupnej, dokonce už neni ani tak blbej, ale pokud často
koukáš na porno či stahuješ warez, tak to chce stejné minimálně dvě řeśení.

Zkusil bych Trustport, česká záležitost, ale se zahranićníma skenovacíma
motorama. Poslední verzi jsem neviděl, ale kdysi jsme do nich
přístupnost dost tloukli a dost to šlo.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz