[Fanda] Ccleaner 5.26?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 22:46:41 CET 2017

Zdravím pana Hlocha a ostatní,

jak je to s bezpečností Slunečnice a Stahuj nevím, osobně bych ale
raději volil stahování softwaru přímo od zdroje, tj. v případě Ccleaneru
z webu Piriform.com.
Přímý odkaz na program je:
http://download.piriform.com/ccsetup526.exe
, jen teď nevím, jak je to s rozpoznáním verzí systému, možná se
automaticky nabídne ke stažení verze Windows, z které odkaz otevřete,
momentálně se mi to nepodařilo zjistit.
Martin.