[Fanda] vocalizer hlasy pre NVDa môžete mať lacnejšie

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Čtvrtek Únor 9 19:29:26 CET 2017

Pozdravujem,
Nuž tak ja som práve objavil Ameriku. Vocalizer hlasy pre NVDA sa dajú
kúpiť aj cez Codefactory za 59 eur, čiže o 30 eur lacnejšie. Aj
Codefactory deklaruje, že z každého nákupu prispieva na vývoj NVDA. Demo
doplnku sa dá stiahnuť z ich stránky a funguje 7 dní. Oproti Doplnku od
Tyflotecnia nevidím výrazné rozdieli. Syntéza je rýchla. Žiaľ, Laura aj
tu hovorí tie svoje nezmysli, takže v tomto smere sme sa vylepšenia
nedočkali. V cene sú tri aktivácie, ktoré možno podľa ľubovôle používať
na troch počítačoch, rovnako aj v prenosných verziách NVDA. Nákup sa dá
spraviť cez Paypal alebo kreditnou kartou, toto som ale netestoval.
Doplnok funguje trošku inak, ako sme zvyknutí pri konkurenčnom doplnku
od Tyflotecnia. Hlasy sa inštalujú z dialógu Codefactory, ktorý sa dá
vyvolať z hlavnej ponuky NVDA. Tu si môžete stiahnuť príslušné hlasy a
vybrať požadovanú kvalitu. V tomto istom okne sa dá doplnok aj kúpiť.
Môžete tu aktivovať automatickú detekciu jazyka, alebo spravovať
používateľské slovníky.

Codefactory má Vocalizer hlasy aj pre SAPI , akurát nevidím tu zatiaľ
Slovenčinu a Češtinu, hoci deklarujú, že by tam mali byť. Cena je
$69.00. Princíp je ten istý, demo na 7 dní, hlasy sa sťahujú cez
aplikáciu. Testoval som odozvu s angličtinou, zdá sa byť v poriadku.

odkazy:
Vocalizer pre NVDA (codefactory):
http://codefactoryglobal.com/app-store/voices-for-nvda/
vocalizer sapi verzia:
http://www.atguys.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=20&products_id=242
(priamo na webe codefactory to zatiaľ nevidím)