[Fanda] problem s g-mailom

Čtvrtek Únor 9 17:39:37 CET 2017

Dobré odpoledne,

pokud se zpráva vrací jako nedoručitelná, zkopírujte sem -- jak již
zde zaznělo -- text chybového hlášení.

Co se spolehlivosti týče, Gmail používám jako svůj primární poštovní
systém od roku 2006, tedy již více než 10 let, denně mi zde projde v
průměru 30 až 40 konverzací (= vláken, jednotlivých mailů bude odhadem
dvoj- až čtyřnásobek tohoto počtu) a na žádné zásadní problémy s
doručováním jsem nikdy nenarazil. Ani u dvou tří desítek dalších lidí
z široké rodiny resp. blízkých kolegů, kteří rovněž všichni používají
Gmail a v případě IT potíží se na mne obracejí...

Hezký den.

Michal Jungmann