[Fanda] problem s g-mailom

Čtvrtek Únor 9 17:07:13 CET 2017

Mám z gmailu podobne rozpačité pocity, ešte dávnejšie som si len tak
preventívne vytvoril adresu v tvare meno.priezvisko na gmail.com, takže mi
ju žiadny menovec neukradne už doživotne, ale tiež sa neviem odhodlať
začať to používať ako hlavnú mailovú adresu práve pre spomínané problémy.

Dňa 9. 2. 2017 o 17:04 Ondrej Rosik napísal(a):