[Fanda] problem s g-mailom

Čtvrtek Únor 9 16:42:29 CET 2017

Dobré odpoledne,

Gmail některé typy příloh -- typicky spustitelné soubory -- a priori
odmítá a v nastavení není žádná možnost, jak toto chování změnit.
Řešení jsou možná dvě:

1. Neposílat spustitelné soubory mailem (doporučeno :-), nebo

2. soubory, které Gmailu nevoní, před odesláním zabalit do nějakého
méně obvyklého typu archivu (např. .7z) a příponu archivu přejmenovat.

Hezký den.

Michal Jungmann