[Fanda] Dobře přístupný antivirus s Jawsem?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Únor 9 16:31:23 CET 2017

Milí Fandové,

po dlouhých letech jsem musel dát ruce pryč od Avastu z důvodu jeho
totální nepřístupnosti s Jawsem a jsem teď ve fázi hledání.
Zkusil jsem antivirus od firmy Kaspersky, jenže tam jsem pořádně ani
neodklikl instalaci, zkrátka zjevně nepřístupný.
Nahodil jsem AVG Free Antivirus a také se to jeví jako pěkná prasárna
pokud jde o přístupnost, takže babo raď...
Asi nezbyde než nahodit Microsoft Essentials, nebo snad Aviru?
Máte někdo zkušenosti s druhým programem, tedy s Avirou?

Děkuje Martin.

---