[Fanda] nová verze doplňku NVDARemote

Čtvrtek Únor 9 10:33:41 CET 2017

Jsem zapomněl doplnit:

Ten odkaz funguje tak, že si to nastavíš, a pak to pošleš jakýmkoliv
kanálem a jen když ten odkaz zavoláš, tak se NVDA remote připojí.

No trošičičku problémeček je v tom, že se to jaksi nedomyslelo, takže
když ty si nastavíš že chceš bejt ovládanej a to pod určitým kličem na
určitém serveru a pošleš někomu ten odkaz, tak to bohužel jeho nenastaví
jako ovládajícího - a naopak.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz