[Fanda] problém s vypalováním

Měchura Milan mechura.milan na gmail.com
Středa Únor 8 22:41:13 CET 2017

Zdravím,

omlouvám se, jestli napíši blbost, ale já si nevzpomínám (a ve wikipedii
jsem to taky nenašel), že by CD nesly označení "pluss R" nebo "minus R",
zato se takto označují nosiče DVD.

Milan Měchura

Dňa 08.02.2017 o 4:10 Petra Podrábská napísal(a):