[Fanda] Prvé dojmy zo streamovacej služby hudba play

Středa Únor 8 19:49:22 CET 2017

K tomu JHTML5 já myslím že ho mají, protože Chrome Flash nepotřebuje a
upřímně, nic samogooglovského tam taky není, takže to bude něco jako s
Twitchem, kdy ve Chromu to jede a všude jinde to chce Flash, - což
mimochodem považuju za superprasárnu.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz