[Fanda] Prvé dojmy zo streamovacej služby hudba play

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Únor 8 19:14:53 CET 2017

1) flash: No však práve, preto dúfam, že raz začnú aj tu používať html5

2) Skúsim, som zvedavý, čo to spraví.

4) K tej hlasitosti - myslel som si, že toto veru nejako ide, ale teda
ak nie, tak hold mám smolu, bude to revať jedno cez druhé.

Ozaj Michal, evidentne to používaš, tak možno poradíš. na spotify je
taká geniálna vec, že môžeš interpreta sledovať a ak niečo pridá, príde
ti o tom mail. Dá sa toto aj na play? Mohol by som pravda urobiť to, že
sledovanie si poriešim cez spotify, ale práve toto sa mi v tej aplikácii
pre windows nedarí.

Dňa 08.02.2017 o 18:57 Michal Rada - konference napísal(a):