[Fanda] Prvé dojmy zo streamovacej služby hudba play

Středa Únor 8 18:57:55 CET 2017

Ondro popořadě:

1) Flash, no prosté je mrtvej, to je hold pravda, ve skutečnosti ti to
zpomaluje právě on.

2) Doporučuju používat Chrome, i kdyby jen na služby Play, tak je to
úplně jiný kafe

3) Android aplikace a pohyb ve skladbě: Nelze, jde jen gesty přesouvat
na předchozí a další skladbu

4) Hlasitost: Nechápu jak to myslíš. Hlasitost kanálu Media je jen jedna
a ta se ovládá klasicky tlačítky hlasitosti. Bohužel v Androidu nejde
hudbu hrát potišeji než třeba odečítač (což mě štve).

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz