[Fanda] problém s vypalováním

estrella estrellacz na gmail.com
Středa Únor 8 07:38:24 CET 2017

Zdravím, na jiném notebooku přes windows sice se předstíralo vypalování
i napsalo, že bylo úspěšné, ale ve výsledku na mediu nebylo stejně nic.
Na obou pc je shodný problém, vypalování rychlostí 10 se nezdařilo. V
neru burning rom tam byly na výběr jen dvě rychlosti 24 a 8. Ještě mi to
psalo jakási chyba kalibrace výkonu. Jinak ale vypalovačka se čtením
jakýchkoli cd audio i mp3 nemá problém. A jak říkám asi před půl rokem
na tytéž CD vypalovat šlo v pohodě.
Petra Podrábskáá