[Fanda] Absolutně nepřístupný Avast

Ján Krekáň jan.krekan na tuke.sk
Středa Únor 8 07:34:59 CET 2017

Zdravim, co sa tyka avastu, ten robi problem aj mne - na starom notebooku,
kde mam este stary Win XP SP3 bol Avast pristupny s NVDA az po vypnuti
"sebaobrannych mechanizmov"
- nejak tak to mali nazvane - pod win 7  niekedy nie je mozne ani vyvolat
ponuku avastu v tray pomocou pomocou niecoho ako shift+F10 (napodobenina
praveho kliku).

Ak mate rady ako pracovat s avastom pomocou najnovsieho NVDA vo win7 budem
aj ja vdacny.
Jano Krekan
----- Original Message -----
From: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, February 07, 2017 11:10 PM
Subject: [Fanda] Absolutně nepřístupný Avast

Milí Fandové,

pokud je tady v plénu někdo, kdo používá Antivir Avast, jako že o pár
lidech vím, tak alespoň uživatelům Jawsu rozhodně nedoporučuji
aktualizovat na verzi 17.1.3394.0.
Je to s prominutím naprosto nepřístupná prasárna, alespoň tedy na
32bitových verzích Windows 7 Home Premium, ale systém asi takovou roli
hrát nebude.
Sám mám Jaws verze 14.0, schválně jsem si zkusil nainstalovat demoverzi
Jawsu 17.0.2727.9 a situace je úplně stejná - nechytám se pořádně ani s
funkcí OCR.
S Avastem jsem před lety ohledně přístupnosti komunikoval, vloni či
předloni mi slibovali zásadní zlepšení, takže jsem jim před chvilkou
odepsal, že na svoje sliby nějak pozapomněli a že jejich snažení se
bleskem blíží záporným hodnotám.
Vím, že jsme pro vývojáře chtě nechtě minoritou, ale zkrátka mě to
rozčiluje.
A tak se tímto ptám - doporučíte prosím někdo slušně přístupný antivir?
Obávám se, že se tu zase rozpoutá učiněná flamewar typu, že ten který
antivir je ten nejlepší, ale mně se nějak nechce zkoušet mraky různých
softwarů a pod..
O microsoft Essentials či jak se ten prevít jmenuje se také dříve
neříkaly zrovna klady, AVG Free jakbysmet, takže babo raď...

Zdraví a děkuje Martin.