[Fanda] problém s vypalováním

GP1 gp1 na nextra.sk
Středa Únor 8 07:17:23 CET 2017

Ahoj!
Skúsila si na to CD vypalovať na inom počítači?
Napalovačka Ti inak funguje a číta fabricky vyrobené CD, či DVD?
Peter

----- Original Message -----
From: "Petra Podrábská" <estrellacz na gmail.com>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, February 08, 2017 4:10 AM
Subject: Re: [Fanda] problém s vypalováním

Zdravím, tak s tím vypalováním se to má tak, že i když jsem dala
rychlost vypalování minimum, že mi vypalovačka cd stejně vyhodila ven
a když jsem to zkoušela přes windows, tak tam mi bylo řečeno, že CD
není kompatibilní s mou vypalovačkou, je to CD R minus, jaký je rozdíl
mezi CD plus a minus nebo, které je lepší pořizovat nevím. Manžel,
když na totéž CD zkoušel vypalovat přes windowsy, tak se to tvářilo,
že to vypaluje, ale na CD pak ve výsledku nic nebylo. Zkusím si tedy
pořídit klasické CD značkové a snad to bude v pořádku, tedy, snad je
to CD a ne mou špatnou vypalovačkou, notebook mám rok a asi dva měsíce
a zajímavé je, že na tytéž CD, co mám nyní jsem už předtím vypalovala
a šlo to. S díky: Petra Podrábská