[Fanda] Prvé dojmy zo streamovacej služby hudba play

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Středa Únor 8 07:10:53 CET 2017

Pozdravujem,
Včera som sa nechal googlom zlákať na trojmesačné otestovanie
streamovacej služby Hudba google. Je to vlastne čosi ako spotify -
zaplatíte si mesačný poplatok a máte prístup k celej google knižnici. Po
prvotnom testovaní sa mi vidí, že hudba google je z hľadiska
prístupnosti oveľa lepšie vyriešená ako spotify. Na webe spotify je kopa
zbytočných prvkov, rámikov a kadejakého balastu. Pri google sa človek
vie rýchlo zorientovať. V prehrávači sú dostupné aj klávesové skratky.
Zatiaľ riešim dva problémy - firefox, Flash a NVDA - opäť sa tu objavuje
občasné padnutie flashu, ak beží NVDA. Horšie je však to, že prehrávanie
mi celkovo spomaľuje počítač. Dúfam, že Google čoskoro aj tu nasadí html5
Testoval som aj aplikáciu pre android, vyhľadávanie a prehrávanie je
prístupné, zatiaľ som neprišiel na to, ako sa pohybovať v skladbe a
prípadne upraviť hlasitosť.
Používa niekto z vás túto službu? akékoľvek typi a triky privítam.

      Ondrej