[Fanda] nvda a hlas mojľa?

Úterý Únor 7 21:55:36 CET 2017

Hlas, ktorý rozpráva v Jawse má so sapi hlasom spoločný naozaj len hlas
Jirku Mojľíąka, programovo ide o úplne inú vec - syntetizér, ktorý je
nedeliteµnou súčas»ou Jawsu a ktorý so sapi rozhraním nemá nič spoločné,
preto ho iné aplikácie ako napr. Nvda nevidia. Pre Nvda si je treba

Dňa 7. 2. 2017 o 21:47 Jiří Hloch napísal(a):

Daląí informace o konferenci Fanda