[Fanda] nvda a hlas mojža?

Úterý Únor 7 21:50:52 CET 2017

Dobré odpoledne,

podstatné již Peter zodpověděl, pouze doplním přímý odkaz na stažení souboru:

http://www.galop.cz/download/hl10044c.exe

Předchozí odkaz zkopírovaný z GALOP DVD nemusí být všude funkční --
vykřičník na konci je nezbytnou součástí odkazu, což některé poštovní
programy nemusí správně pochopit...

Hezký den.

Michal Jungmann