[Fanda] nvda a hlas mojža?

Úterý Únor 7 21:36:41 CET 2017

Pozdravujem,
pravdepodobne nieje v systéme nainštalovaný hlasový výstup Hlas ako sapi
aplikácia, ale s Jawsom rozpráva interný hlas, ktorý vidí iba Jaws.
Nainštalujte si preto:
http://www.galop.cz/dvd/cdmenu/hlas.gs!

aby to ale použiteľne fungovalo, budete musieť nainštalovať značku z
autorizačnej diskety.
P.

Dňa 7. 2. 2017 o 21:30 Jiří Hloch napísal(a):