[Fanda] import adresáře do Thunderbirdu?

Úterý Únor 7 15:52:28 CET 2017

> ale pokud dám ve škole import nemůže mi ten adresar.csv v počítači najít.

V souborovém dialogu pro import souboru musíte tabulátorem z
editačního pole pro jméno souboru přejít na rozbalovací seznam typ
souboru a zde šipkou dolů změnit typ z výchozího "LDIF" na "Oddělený
čárkou (.csv)", pak by se Váš .CSV měl normálně v seznamu souborů
zobrazit. Podmínkou samozřejmě je, že jste v předchozích krocích
nastavil správné volby pro import...

Hezký den.

Michal Jungmann