[Fanda] import adresáře do Thunderbirdu?

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Úterý Únor 7 15:31:26 CET 2017

Zdravím,
Veškeré kontakty, které sis vytvořil, jdou do Profiles.
Aby ti to fungovalo, musíš skopírovat jak složku Profiles, tak i soubor
Profiles.ini.
Je také možné si skopírovat celou složku Thunderbird, kterou máš v
Roamingu. Tu pak klidně vložíš do Roamingu v počítači ve škole.
Jarek