[Fanda] import adresáře do Thunderbirdu?

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Úterý Únor 7 10:06:56 CET 2017

Ahoj, jedná se mi hlavně o adresář.
Ve složce roaming jsem thunderbird našel a jsou v něm:
Crash Reports
Profiles a
profiles.ini.
Co z toho je třeba zkopírovat, abych tam měl všechny kontakty?
Nebo to tam mám dát všechno?
Ve škole mám úplně stejný systém win10 64 bitů.
Dík