[Fanda] import adresáře do Thunderbirdu?

Úterý Únor 7 08:55:31 CET 2017

Hele, je to sice docela kanón, ale zase skvěle funguje.

Nechceš si svoje kontakty prostě naházet do Google a synchronizovat jak
telefony, tak i všechny svoje Thunderbirdy?

Jeden tip obecně: Pokud by se ti hodilo mít celej Thunderbird přesně tak
jako doma, tak stačí do školy prostě zkopírovat adresář s daty
Thunderbirdu, ten máš ve svém
C:\users\(uzivatel)\Appdata\Roaming\Thunderbird,

To ti zkopíruje naprosto všechno.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz