[Fanda] import adresáře do Thunderbirdu?

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 6 21:18:59 CET 2017

CSV? a nie vcF? skúsil by som menu nástroj > import. Tam zvoliť
importovať adresáre. Následne buď tie vcf súbory alebo potom tú poslednú
možnosť. Ukazuje to síce ako txt, ale tak typujem, že je to txt vo
formáte csv ktorý by mal správne prečítať.

Dňa 06.02.2017 o 21:11 Jiří Hloch napísal(a):