[Fanda] Fwd: Otázka k Microsoftu

Pondělí Únor 6 19:55:11 CET 2017

Otázka tradičně naprosto nedostatečná, ale to je nošení dříví do lesa.

Obecně: Prostě stačí se přihlásit k jakékoliv službě Microsoftu, buď

a) má z dřívějška účet, pak je to klasika, jméno a heslo a pokud nemá
ověřený účet tak to po ní bude chtít ověřit

b) účet nemá, no a pak si ho prostě bude muset vytvořit.

--

Michal Rada

Tohle je můj e-mail pro konference. Přímo lze psát na adresu
kancelar na michalrada.cz