[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

Pondělí Únor 6 09:11:04 CET 2017

Jaj tieto životné múdra!!!
Mnoho vidiacich servismanov v živote nevidelo hlasový výstup, z ich
pohľadu po spustení winampu zvuk hrá a nejaké šetriace funkcie zvukovej
karty a pod sú veci, ktoré v živote nemusia riešiť. Ktorého bežného
servismana by napadlo, že by mal v prieskumníku vypnúť náhľad a pod.

Dňa 6. 2. 2017 o 7:47 GP1 napísal(a):