[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

Pondělí Únor 6 00:24:22 CET 2017

Pozdravujem,
pred začiatkom experimentov si nastaviť Nvda tak, aby sa po štarte
systému cez nvdaremote pripojil a dovolil počítač vzdialene ovládať, čím
dosiahneme, že keby aj sme odrovnali zvuk, tak sa vôbec nič nestane, ale
odrovnať zvuk v sedmičkách a vyššie je už veľmi ťažké, lebo základný
ovládač býva zväčša vždy prítomný. Ja by som pred odinštalovávaním
čohokoľvek najprv zakázal, aby sa spúšťal soft ku zvukovej karte cez ms
config. Samozrejme program od Galopu soundfix tiež nič nepokazí, skúsiť
prípadne aktualizovať ovládač ku zvukovej karte, povypínať ako Ondro
písal všetky efekty, možností je viac, ak ale človek hneď ide do toho
stým, že nechce experimentovať, aby niečo nepokazil, tak to sa potom
ťažko radí, niekedy treba trocha experimentovať, aby sa poznanie
posunulo ďalej.
P.

Dňa 5. 2. 2017 o 23:29 GP1 napísal(a):