[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

GP1 gp1 na nextra.sk
Neděle Únor 5 23:29:24 CET 2017

Čo tak odinštalovať driver zvukovky a nechať Windowws, aby si nainštaloval
všeobecný ovládač?

From: "Ladislav Csepi" <lacoc na nextra.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Sunday, February 05, 2017 11:26 PM
Subject: Re: [Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na
Windows

no niečo ako ďalší efekt ako ten basbooster a podľa miestnosti, ktoré
mimochodfom funguje iba ak je pripojený mikrofón, čo u tohoto stroja nie je.
Nemám to pred sebou, ale automatická hlasitosť to nebola, niečo čo malo
spoločné s výškami, keď som to nastavil, tiež sa nič nezmenilo, tieto
volovinky čo sa dali ponastavovať už mám viac krát prebrnkané, ideálny by mi
možno bol externý program, ktorý umožňuje si nastaviť na zvukovke čo potreba
a čo daná zvukovka umožňuje, neraz to dodávaný aobčas i odfláknutý soft k
spravidla doskovej zvukovne zďaleka neumožňuje všecko.
Za prípadné rady vopred dikes - Laco

Dňa 5.2.2017, o 21:40, Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> napísal: