[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Únor 5 23:26:08 CET 2017

no niečo ako ďalší efekt ako ten basbooster a podľa miestnosti, ktoré mimochodfom funguje iba ak je pripojený mikrofón, čo u tohoto stroja nie je. Nemám to pred sebou, ale automatická hlasitosť to nebola, niečo čo malo spoločné s výškami, keď som to nastavil, tiež sa nič nezmenilo, tieto volovinky čo sa dali ponastavovať už mám viac krát prebrnkané, ideálny by mi možno bol externý program, ktorý umožňuje si nastaviť na zvukovke čo potreba a čo daná zvukovka umožňuje, neraz to dodávaný aobčas i odfláknutý soft k spravidla doskovej zvukovne zďaleka neumožňuje všecko.
Za prípadné rady vopred dikes - Laco

Dňa 5.2.2017, o 21:40, Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> napísal: