[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Neděle Únor 5 20:40:09 CET 2017

prehravanie, záznam, zvuky, komunikácie a to je tuším všecko vo zvukoch. Keď na karte prehrávanie otvorím vlastnosti zvukovky, taak mám tieto záložky: všeobecné, podporované formáty, úrovne, rozšírenia, upresniť, práve som ich všetky prešiel a nikde automatická rebulácia hlasitosti nie je, ani v tých rozšíreniach, ako by sa mohlo zdať, tam nastavuješ len nejaké basy, konfiguráciu podľa miestnosti a ešte niečo.
Za prípadné rady vopred dikes - Laco

Dňa 5.2.2017, o 16:02, Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> napísal: