[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Sobota Únor 4 12:38:35 CET 2017

Zdar,
Vo vlastnostiach zvukovky nemám kartu pokročilé, ani efekty, ale najmä na žiadej z kariet nenachádzam automatickú reguláciu hlasitosti. Kde to môžem ešte hľadať?
Ak by si mmi to aj prišiel spraviť, rád ti korektne zaplatím za robotu, ak ma pamäť neklame tiež bývaš v Bratislave, prípadne môžeme sprobovať si zavolať, nech to máš naživo, alebo nejak počítače prepojiť, takto je to drobátko škoda, keď je ten stroj takto zbabraný - za pomoc vrele dikes - Laco

Dňa 4.2.2017, o 0:10, Ondrej Rosik <ondrej.rosik na gmail.com> napísal: