[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 4 00:10:15 CET 2017

skús v ovládacích paneloch, zvuk, prehrávanie, vlastnosti tej zvukovky.
Tam záložka pokročilé, advanced, alebo efekty a vypnúť automatickú
reguláciu hlasitosti.

Dňa 03.02.2017 o 17:35 Ladislav Csepi napísal(a):