[Fanda] Jak s pomocí Facebooku najít člověka, který na něm nemá účet?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Únor 3 18:57:36 CET 2017

Ahoj, Martine,
možná je to takhle - v tom hlavním vyhledávacím políčku, kde hledáš lidi je
napsáno Lidé, místa nebo obsah, ale těmi místy se asi spíš rozumí místa,
která byla zmíněna v příspěvcích, než že by to našlo všechny lidi z Berouna
nebo všechny Zdeničky z Benešova u Prahy.
Nakonec jsou ještě další sociální sítě, kde se můžeš po ní podívat - kruhy
Google, LinkedIn ... normálně bych to jméno zadal Googlu a ono něco vypadne
a nebo postupovat podle toho, co o osobě víš, kde je nebo byla zaměstnána
... její přátelé ... ale to už tu někdo zmiňoval.
Pak už zbývá jen pošťák Ondra a Pošta pro tebe.
Hodně štěstí - Miloš