[Fanda] Převod textu do epub

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Únor 3 17:45:29 CET 2017

Zdar Fero,
Neviem či si už knihu prečítal, no riešenie je buď skúsiť použiť program cloudconvert v Ios zariadení a previesť epup do txt v kódovaní windows, následne ten odoslať akýmkoľvek spôsobom do počítača, kde ju chceš čítať. Ak by si táto služba nevedela s drm rady, druhá možnosť je v programe voicereader pre Ios, ktorý slúži na čítanie textu pomocou hlasových syntéz, ktoré má tento program v ponuke, nepamätám si, aký Slovenský hlas má, prípadne či to nie je Laura, ale z Českých má Elišku, ktorá myslím bude čítať dobre i Slovenský text, hoc osobne nemám príliž výhrady ani voči vstavanej Laure, pochopiteľne vec názoru. Voicereader funguje tak, že ak máš pripojenie k internetu, využíva ho program na predčítavanie textu, ak pripojenie nemáš, nutno dokúpiť za pár euro tzv. offline hlasy ktoré sa ti následnestiahnu do tvojho Ios zariadenia a potom si už môžeš veselo čítať, ajkeď pripojenie k netu nemáš zrovna poruke. Tie offline hlasy nemusíš kupovať všetky, stačí si vybrať tie, ktoré potrebuješ.
Toť hádam k tejto veci - Laco

Dňa 6.12.2016, o 14:00, František Ollé <frantisek.olle na netopier.sk> napísal: