[Fanda] svojvoľné kolísanie hlasitosti hlasového výstupu na Windows

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Únor 3 17:35:49 CET 2017

Zdar Priatelia,
Pred časom mi došla nejaká škaredá automatická aktualizácia, po ktorej mi hlasový výstup hovorí kolísavou vhlasitosťou a to tak, že začne tou, ktorá je nastavená a čím dlhšie trvá automaticky predčítavaný úsek, tým je hlasitosť vyššia. Je to dosť nepekný jav a čítanie kníh si s takto rozbabraným strojom neviem dosť predstaviť, našťastie ho používam ako multimediálny prehrávač a pri prehrávaní hudby, či filmu hlasitosť nekolíše.
Odinštalácia aktualizácie nie je žiaľ možná, bo nevedno ktorá to bola, keďže sa na značkových strojoch sťahujú automaticky a žiaľ som to nevypol a ďalej kôli nie príliž veľkému disku systém maže staršie body obnovy a posledný čo som tam videl bol asi dva týždne potom, keď sa tento nešvar objavil.
Mňa by ale najmä zaujímala a potešila pomoc vo forme riešenia tejto veci, že keď sa toto dobudúcna prihodí, viem čo počať, takže návrat stroja do nejakého času x keď to ešte nebolo nič nerieši, bo pri znovuobjavení problému sme zase na začiatku.
Pre upresnenie ešte pár údajov o stroji:
Acer revo
systém win7 32 bit
odčítavač Nvda v aktuálnej verzii s hlasom Eliška
Za pomoc vopred ďakujem - Laco
Ps: preinštalovanie ovládača zvukovky mi neodporúčajte, bo poslepu to jaksi dobre neide, v momente keď stroj prestane hovoriť a nedajbože si nastaví ako výstupné zariadenie iné, než je to, z ktorého by mal zvuk vychádzať a vidiace oko tu príliž často nemávam.