[Fanda] Jak s pomocí Facebooku najít člověka, který na něm nemá účet?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Únor 3 14:48:19 CET 2017

Ahoj,
tak nějak částečně si odpovím - po dlouhé době jsem se zkusil přihlásit
na "velký Facebook" a tam zjistil, že se tam při hledání město nějak
zohlednit dá, ale jde to i na tom mobilním?
Nikde jsem to tam nezahlédl a s "velkým" Facebookem se mi alespoň v
Internet Exploreru 11 pracuje tak nějak neohrabaně:-).

Martin.