[Fanda] V neadminovi ve Win7 ve Wiordu 2013 se nedari psat znaky na anglicke klavesnici

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Únor 3 14:40:51 CET 2017

Ahoj, Fandové,
můj problém je v tom, že ve Wordu 2013, ač se přepnu na anglickou
klávesnici, tak odmítá psát znaky z horní anglické řady jako je zavináč,
křížek ... a tak dále. Všude jinde, třeba v poznámkáči, to píše správně,
ale tady ve Wordu se chová, jako když se nepřepne na anglickou klávesnici,
ale dole indikuje, že je klávesnice anglická. A kupodivu se tak děje jen v
neadministrátorském režimu - to je totiž důležitá okolnost. V adminovi to
funguje úplně normálně!!!
Word jsme přeinstaloval, tedy nechal opravit celé Office - nepomohlo.
Vyloučil bych i to, že za to může ZoomText, protože se tak chová jak při
spuštěném, tak i při nespuštěném ZoomTextu.
Jde o nějaké oprávnění nebo v čem je problém.
Mylsel jsem si, že za to mohou třeba nějaká makra - konkrétně mám zde
nainstalovanmou plnou verzi Adobe Acrobat, ale ten je i na jiném počítači,
kde to funguje dobře. Pak tu mám ještě makra Knížka od Santiaga a makra
Blind Moose od Teiresias. Pak ještě snad doplňky od FineReaderů 11 a 12.
Napadá Vás, v čem by mohl být problém - proč se to takhle chová jen v
neadminovi.
Problém je umocněn tím, že ZoomText v sobě má chybu, že nezobrazuje,
nenapíše správné znaky s Alt+numerika a psát znaky AltGr+něco - musím
myslet na to, abych tam dával propustku, protože zatím řada klávesových
zkratek ZoomTextu je v konfliktu s těmito klávesami a tudíž počítač dává
řpednost horkýnm klávesám ZoomTextu.
Díky moc za rady. Miloš