[Fanda] Jak s pomocí Facebooku najít člověka, který na něm nemá účet?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pátek Únor 3 14:33:00 CET 2017

Zdravím,
jasně, o podobných serverech jako jsou Spolužáci vím, ale to je celkem
jedno, jak jsem psal, není to životně důležité.
Když už to vlákno ale pokračuje, využiji je k podobnému dotazu.
Jde nějak na Facebooku při hledání přátel zohlednit místo bydliště, tedy
tak, abych si mohl vyhledat lidi ze stejného města?
Děkuje Martin.