[Fanda] Jak s pomocí Facebooku najít člověka, který na něm nemá účet?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pátek Únor 3 14:26:46 CET 2017

Dobrý den,
ale podívejme se na to i z druhé strany - co ochrana osobních dat? co když
nechci, aby mě někdo takto třeba přes úřady našel?
Bohužel nedávno jsem byl doslova svědkem stolkingu jednoho - bohužel byl za
našich řad, který si takto zjistil na sudentku mobil, kde na kolejích bydlí
- sklončilo to policií a pravděpodobně to skončí u soudu.
Miloš