[Fanda] Jak s pomocí Facebooku najít člověka, který na něm nemá účet?

Pátek Únor 3 14:05:08 CET 2017

Dobré odpoledne Martine,

oslovit přes Facebook lidi v určité oblasti není myslím běžným
způsobem možné. Jedině najít na FB nějaké společné známé a zkusit se
jich zeptat, zda kontakt nemají, ale to Vás jistě napadlo. Pokud by
šlo o nějakou bývalou spolužačku, můžete zkusit hledat na
www.spoluzaci.cz -- buď podle jména, nebo najít svou třídu...

Hezký den.

Michal Jungmann