[Fanda] Jak s pomocí Facebooku najít člověka, který na něm nemá účet?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 23:10:48 CET 2017

Ahoj,
omlouvám se za trochu zvláštní dotaz, ale netušíte někdo, jak mohu
elegantním způsobem přes Facebook najít člověka, jehož jméno znám, vím,
odkud je, ale nemá na FB účet?
Jde o osůbku, s níž jsem byl před lety v kontaktu přes mobil, číslo
nedopatřením ztratil a když jsem jej skoro detektivním způsobem
vyhrabal, je nedostupné.
Situaci ztěžuje fakt, že dotyčná Internet nepoužívala, takže hledání
nějakého e-mailu či Skypu dle jména samozřejmě nezabralo.
Napadlo mě zkusit oslovit nějak lidi v dané lokalitě, zda dotyčnou někdo
nezná, není to asi zrovna ideální, ale zafungovat by to mohlo.
Děkuje Martin.