[Fanda] AD Outlooky (Re: Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit)

Středa Listopad 30 12:36:21 CET 2016

Hele, jdi do Thunderbirdu, je dost podobnej OE a funguje skvěle. Taky jsem
se toho bál, ale nemůžu si ho vynachválit.

Mít emaily na XP je strašlivá hovadina, to že XP už nemá podporu má svůj
důvod :D M