[Fanda] AD Outlooky (Re: Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit)

Středa Listopad 30 08:54:35 CET 2016

> je to regulerní OE jak ho znám z XPéček

Nevím, jakou verzi vykradeného MSOE Peter posílal, ale co jsem měl
možnost testovat před rokem či dvěma, nebyl výsledek úplně optimální.
Jednak v aplikaci samotné některé dílčí pomocné funkce -- tuším např.
vyhledávání -- nefungovaly, druhak ozvučení aplikace pomocí JAWSu bylo
výrazně horší, než pod WinXP -- novější verze JAWSu patrně již
neobsahují příslušné skripty, nebo se aplikace pod Windows 7 chová
trochu jinak, než dříve.

> i když je pro mne mnohem lepší než Mrkvosoft Outlock

Pokud máte licenci "velkého" Outlooku k dispozici, doporučuji jej
vyzkoušet -- při správném nastavení aplikace se obsluha od
historického MSOE až tak zásadně neliší. Tak pohodlný jako býval MSOE
sice "velký" Outlook bohužel opravdu není, přesto je ze stávajících
tří variant jednoznačně nejvhodnější volbou. Windows Live Mail je
nevyzpytatelná mrcha a Thunderbird je sice podstatně stabilnější a v
zásadě použitelný, ale odlišností od MSOE je zde výrazně více, než ve
"velkém" Outlooku.

Hezký den.

Michal Jungmann