[Fanda] Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit

Peter Nedorost peter.nedorost na nextra.sk
Úterý Listopad 29 13:45:19 CET 2016

A ani s tým Outlookom sa nemusíte lúčiť, neviem teda, či to niekto
skúšal už v desiatkach, ale pre sedmičku:
http://hapedah.webranet.sk/?go=oe6_1.5.1.exe
Dňa 29. 11. 2016 o 12:04 Michal Jungmann napísal(a):
> Dobré odpoledne,
>
> LiDE 20 asi nebude problém rozběhnout ani pod Windows 10, ale jste
> omezený na 32bitovou verzi Windows, což je dnes již poněkud
> anachronismus...
>

> Hezký den.
>
> Michal Jungmann

>>> 100 00  Praha 10 - Vršovice