[Fanda] Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit

svope svope na volny.cz
Úterý Listopad 29 11:54:23 CET 2016

Zdravím,

XnView jsem nezkoušel a k Vuescanu jsem se někde dostal při hledání ovladačů
pro Lide 20.
Program je v češtině, potřeboval jsem si přečíst dopis z pojišťovny, tak
jsem ho pomocí Vuescanu naskenoval a přečetl, tím pádem jsem byl spokojen.
Jinak o kvalitě se už stačil vyjádřit Peter, tu já nejsem schopen posoudit,
vidím jen že na monitoru něco je, ale jak to vypadá nevím.

S pozdravem

Petr Svoboda

----- Original Message -----
From: "Jiří Hloch" <jiri.hloch na email.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, November 29, 2016 9:31 AM
Subject: Re: [Fanda] Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit

Zdravím, také v současné době řeším problém se svým skenerem Canoscan
lide 4400 F a dozvěděl jsem se na podpoře, že pro tento scaner už
nebudou ovladače pro win10 64 bitů.
Potřebuji na něčem slušně oskenovat noty, FineReader nejde nastavit k mé
spokojenosti, tak jsem zkusil XnView.
Měl jste ho možnost vyzkoušet a pokud ano, je ten vámi popisovaný
program lepší?
Je v českém jazyce?
Díky.
Jiří Hloch