[Fanda] Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit

Úterý Listopad 29 10:22:33 CET 2016

Dobré odpoledne,

64bitový ovladač pro CanoScan LiDE 60 je k dispozici normálně na
stránkách výrobce na adrese

http://files.canon-europe.com/files/soft27681/Software/lide60vst6411111a_64cs.exe

Ovladač je označen "pro Windows 7 64 bit", ale normálně jej lze použít
i pro Windows 10. Soubor nasdílený na Dropboxu obsahuje 32bitový
ovladač pro LiDE 35...

Hezký den.

Michal Jungmann

<braillnetmail na michalrada.cz>: