[Fanda] Skener Canon LIDE 60 / Win 7 64 bit

Jiří Hloch jiri.hloch na email.cz
Úterý Listopad 29 09:31:54 CET 2016

Zdravím, také v současné době řeším problém se svým skenerem Canoscan
lide 4400 F a dozvěděl jsem se na podpoře, že pro tento scaner už
nebudou ovladače pro win10 64 bitů.
Potřebuji na něčem slušně oskenovat noty, FineReader nejde nastavit k mé
spokojenosti, tak jsem zkusil XnView.
Měl jste ho možnost vyzkoušet a pokud ano, je ten vámi popisovaný
program lepší?
Je v českém jazyce?
Díky.
Jiří Hloch